Koszyk: 0 Produkt Produkty (pusty)

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

Zwroty, reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w naszym sklepie produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Salon firan
ul. Ks. Gołby 66
34-116 Bachowice

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą / paragonem.


• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

SZYBKIE ZWROTY INPOST

Zwrot przez Paczkomat za 16 zł :

1.⁠ ⁠Zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wypełniony formularz zwrotu i paragon.
2.⁠ ⁠Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/firanybachowice i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymane w wiadomości email, podczas składania zamówienia lub na etykiecie).
3.⁠ ⁠Wybierz gabaryt A , B lub C
4.⁠ ⁠Otrzymasz kod nadania sms na i e-mail – napisz go na paczce (nie musisz posiadać etykiety)
5.⁠ ⁠Nadaj paczkę do maksymalnie 3 dni od utworzenia zgłoszenia.
6.⁠ ⁠Paczkę nadasz w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę - mam specjalny kod.
7.⁠ ⁠Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę.
8.⁠ ⁠Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota 16 zł zostanie odliczona od wartości zwrotu w momencie realizowania przelewu.


POBIERZ FORMULARZ ZWROTU


REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę). 


W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:


Salon firan
ul. Ks. Gołby 66
34-116 Bachowice

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i fakturą / paragonem.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Państwu wszelkie poniesione koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.


Do każdego żądania ustosunkujemy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY