Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w naszym sklepie produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Salon firan
ul. Ks. Gołby 66
34-116 Bachowice
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą / paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Salon firan
ul. Ks. Gołby 66
34-116 Bachowice
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i fakturą / paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Państwu wszelkie poniesione koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Do każdego żądania ustosunkujemy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Salon firan ul. Ks. Gołby 66 34-116 Bachowice Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 10 - 18 Sobota: 9 - 15
790 271 457 (obsługa zamówień internetowych) 601 387 267 lub 33 879 10 26 (salon stacjonarny)