Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w naszym sklepie produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Salon firan
ul. Ks. Gołby 66
34-116 Bachowice
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą / paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
SZYBKIE ZWROTY INPOST
Zwrot przez Paczkomat za 16 zł :
1. Zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wypełniony formularz zwrotu i paragon.
2. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/firanybachowice i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymane w wiadomości email, podczas składania zamówienia lub na etykiecie).
3. Wybierz gabaryt A , B lub C
4. Otrzymasz kod nadania sms na i e-mail – napisz go na paczce (nie musisz posiadać etykiety)
5. Nadaj paczkę do maksymalnie 3 dni od utworzenia zgłoszenia.
6. Paczkę nadasz w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę - mam specjalny kod.
7. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę.
8. Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota 16 zł zostanie odliczona od wartości zwrotu w momencie realizowania przelewu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Salon firan
ul. Ks. Gołby 66
34-116 Bachowice
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i fakturą / paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Państwu wszelkie poniesione koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Do każdego żądania ustosunkujemy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Salon firan ul. Ks. Gołby 66 34-116 Bachowice Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 10 - 18 Sobota: 9 - 15
790 271 457 (obsługa zamówień internetowych) 601 387 267 lub 33 879 10 26 (salon stacjonarny)